Hoe vaak gaat men op vakantie in Engeland?

Ik kan nergens zelf het antwoord vinden. Ik moet dit echt weten voor een schoolproject.
Hoe vaak per jaar gaat men op vakantie in Engeland? (Gemiddeld natuurlijk)

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel dus niet hoe vaak Nederlanders op vakantie gaan. Ik bedoel hoe vaak een engelander op vakantie gaat.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Uit deze artikelen haal ik:

Vroeger: Zelden
Nu: Gemiddeld 1x per jaar, maar een tweede keer zie je steeds vaker terug komen.
http://learnenglishteens.britishcouncil.org/uk-now/read-uk/holidays
http://resources.woodlands-junior.kent.sch.uk/customs/questions/holidays.htm

Ik denk dat als je op nederlandse artikelen zoekt je niet veel tegen zult komen.
Als ik op Google zoek naar: "Hoe vaak gaat de gemiddelde Engelsman op vakantie", vind Google niets, maar zet steeds alles om naar: "Hoe vaak gaat de gemiddelde Nederlander op vakantie"

Ik heb nu dus gezocht op:
"how often do british people go on holiday" & "how many times do british people go on holiday"
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
10+ dat is duidelijk