wat verdient een omroeper bij een regionale omroep?

wij kennen 2 heren die elk 3 uur per dag werken bij een omroep
ze leiden een heerlijk leven en maken verre reizen soms denken we ":"waar dóen ze het van?
ze wonen ook riant.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is geheel afhankelijk van het contract dat ze zelf hebben afgesloten. Het kan zijn dat ze naast de 3 uur presentatie, ook redactie werk e.d. Doen. Als dat zo is zou het nog niet zo riant zijn als dat je omschrijft. Een ander zijn boeken zijn moeilijk te doorgronden.