status. Als jij de alfa-man bent, willen ze jou. bij voorkeur moet je alfa zijn, maar overtuigen is genoeg
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Lees dit boek en je weet het echt!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedoel je wat vrouwen willen van mannen? Een paar voorbeelden staan op deze site;
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In dat geval is de vrouw zo dom geweest het aan een man te vragen. Dan is het makkelijker om te zeggen dat het onmogelijk is dan om je best te doen het mogelijk te maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oprechte genegenheid.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bemind worden en onafhankelijk zijn (voorzover deze 2 dingen samen gaan)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als men vanuit de geschiedenis redeneert; zich voortplanten en de kroost opvoeden. Ze kiezen dan uiteraard voor de, in hun ogen, vruchtbaarste man. In de prehistorie was dit tevens de sterkste man, dit is nu echter niet altijd meer zo. Sommige vrouwen vallen op de slimste anderen op de succesvolste weer anderen op rebellen, etc, etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gerespecteerd worden, onafhankelijk en toch samen zijn, begrepen worden, bemind worden en geacepteerd worden zoals ze zijn. Dus meer uit het leven halen dan alleen als "broedmachine" gezien worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je vraagt wat ze willen en in de onderzin meen je kennelijk te weten dat wát ze willen onmogelijk is ...
Dus, vertel op: wat willen vrouwen waarvan jij vindt dat het onmogelijk is?
Ik wil dat mijn primaire behoeften vervuld worden plus liefde en respect. Jij toch ook?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bier. Iedereen toch?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vrouwen willen liefde op aarde vorm geven
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Liefde, begrip en vertrouwen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben het helemaal met Lotttie eens. Dan heb je misschien ook het antwoord op de vraag; 'wat willen mannen?' Of zou er dan een heel ander antwoord komen?