Hoe checken ze de leeftijd van een kind bij de Efteling?

10 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als men wil kan er naar een ID gevraagd worden omdat iedereen er eentje moet hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha. Zal wat zijn. Veel gevonden id kaarten in de speeltuin; )
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga er ook vanuit dat de ouders dit bij zich dragen als ze met hun kind naar een pretpark o.i.d. gaan.

Het beste antwoord

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze dit checken bij welk pretpark dan ook. Meestal wordt er van het goede vertrouwen van de ouders uitgegaan.

Hebben we niet allemaal een keer gelogen bij de kassa;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt enne... ja, ik heb er ook wel eens een jaartje afgejokt, waarop mijn zoon hardop zei: mama ik ben al ZEVEN!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoooo haha crea,dan sta je flink voor schut,ik denk dat je op dat moment wel door de grond wil zakken.
fisbel
10 jaar geleden
En bij het passeren van het betaalhokje (loket) om toegang te krijgen tot de motorcross-races zakte je even door de knieën, stak je vinger op en vermeldde als leeftijd: 15 jaar – toegangsprijs 50 cent i.p.v. de 2 gulden 50 die betaald moest worden als je 16 was. Best veel geld in die tijd – verdiende 46 cent per uur in de vakantietijd.