Als je je leven over mocht doen wat zou je dan veranderen?

Met de wetenschap die je nu dan hebt.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Het is natuurlijk een interessante discussie, maar als ik mijn leven over mocht doen zouden de omstandigheden anders zijn en zou het toch heel anders verlopen. Van de "fouten" die ik in mijn leven gemaakt heb, heb ik geleerd en die hebben de rest van mijn leven beïnvloed. Ze zijn dus onmisbaar. De keuzes die ik gedaan heb waren misschien achteraf niet de beste keuze, maar ik heb daar toch leuke ervaringen mee opgedaan, die ik ook niet had willen missen. Eigenlijk heb ik een prima leven, maar ik vind het goed zo en hoef het niet nog een keer over te doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Niks, als je alles maar mocht overdoen zou het leven vreselijk saai worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Juist door het leven heb je die wetenschap. Zelfs als je het kon overdoen, hoe stel je je dat voor; zuigeling met de kennis van een gerijpte volwassene?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben helemaal tevreden met mijn leven. Ik zou dus niets veranderen.
Nou... misschien eens goed naar de trekkingsuitslagen van de staatsloterij kijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
beslist niet dezelfde fout maken door met de verkeerde te trouwen maar dag en nacht de Kop van Drenthe afspeuren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je weet nooit wat die veranderingen teweeg zullen brengen,ten goede of ten kwade?
Indien je tevreden bent,en met plezier op het soms roerige verleden terug kunt kijken,wat wil je dan nog meer.Tevredenheid is een schone zaak!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou waarschijnlijk andere fouten maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn aandelen portefeuille met een waarden van 109.000 gulden in december 2001 laten uitkeren. Daar was door de beurscrisis ruim 100.000 gulden een paar maanden van verdampt...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nooit gaan roken, Dan had ik geen herseninfarct gehad, door slechte bloedvaten, en had ik nu geen hersenletsel en geen beperking
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Kuzzie;

Ik zou elke cruciale beslissing anders willen nemen om te ervaren of de eerste keuze misschien toch de juiste was. Als je alles exact hetzelfde zou doen benut je de tweede kans immers niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan had ik mijn vrouw graag veel eerder willen ontmoeten.

En, ook niet onbelangrijk, dan zou ik het graag willen doen met de kennis die ik nu bezit.