Ik ben vandaag geslaagd. Is het asociaal om dit van daken te schreeuwen?

Ik heb gecheckt en deze vraag valt gelukkig onder de richtlijnen.
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn vwo-diploma. Ik wil op het dak gaan staan met een fles champagne en dit aan de hele wereld kenbaar maken. Mag dit of kun je dan door de politie van het dak gehaald worden? Ik heb namelijk geen zin in de politie op mijn dak...

Weet jij het antwoord?

/2500

ik heb geen idee maar ik denk dat het wel mag.

Van harte gefeliciteerd!! Hang die vlag uit Feest je helemaal klem. Je hebt er waarschijnlijk hard naar toe gewerkt. Van mij mag je het van de daken schreeuwen Ga vooral je gang.

Van harte! Schreeuw het maar lekker van het dak en vier het uitbundig met waar je nog vrolijker van wordt! VWO is een prachtige basis om een solide loopbaan te starten. Knal het er lekker uit, nu ben je nog jong en je zult nog zo verschrikkelijk veel moeten...! Je moet het wel heel bont maken, voor de politie je komt halen hoor. En als je enorm luidruchtig wil worden, licht je de wederzijdse buren vooraf even in. Dat levert meestal krediet!

Ik denk dat de meeste mensen dit wel leuke uiting vinden van je vreugde. Doen dus en gefeliciteerd.

gewoon doen

Van harte gefeliciteerd,een betere reden kun je niet hebben, feest ze.

Gefeliciteeerdd Tot 10 uur mag je het uitschreeuwen!! Alleen raad ik je aan om niet met een fles champangne boven op het dak te staan je weet maar nooit. Schreeuw het boven uit drink het beneden leeg :) Nogmaals gefeliciteerd!!

Aan het aantal minnetjes te zien onder de antwoorden ijkt het alsof er zich nogal een aantal mensen aan storen dat je geslaagd bent. Gefeliciteerd! Schreeuw het van de daken!

Gefeliciteerd, maar ik denk dat de politie het niet ,zou apericiëren in een dichtbevolkt gebied. Als je je buren er geen last mee doet dan GO AHEAD: SCREAM!!!

gefeliciteerd!! Lijkt mij dat het wel mag (dan wel zonder alcohol denk ik). Doe je dan wel voorzichtig??

WHUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.....IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN VWO-DIPLOMA!!! JOEPIE JOEPIE. Van harte gefeliciteerd zeg!!!! Het VWO nog wel... Joh...1 keer gillen en dan niet meer...moet kunnen toch. Val niet van je dak af....want dan is je diploma ook voor niets gehaald...grapje. Veel plezier joh, groetjes.

TUURLIJK MAG JIJ HET DAK OP OM TE SCHREEUWEN DAT JE GESLAAGD BENT. MISSCHIEN FELICITEREN DE AGENTEN JE WEL MET HET BEHALEN VAN JE DIOPLOMA

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100