Nee, helemaal niets. Ik ben al zeker 35 jaar actief in die organisatie en heb er nooit iets over gehoord of gezien.
Het vervelende is echter, dat sommige mensen graag complotten zien en ze het gewoon niet zullen geloven. Laat ik het zo zeggen: Wat kan een vis met een fiets? Ik heb even gegoogeld en ga dat merkwaardige verschijnsel bestuderen. Maar voor deze vrijmetselaar is het nieuw. Wellicht zijn er individuele vrijmetselaars actie, maar de organisatie is dat zeker niet.

Toegevoegd na 54 seconden:
tijpfoutje: actie moet actief zijn....