onderschat, maar meer door de overheid, werk in de zorg met demeterende ouderen, en voor een loon... tja ach.. dit werk doe ik met gevoel en de zorg vind ik belangrijk, maar qua geld is het geen waardering
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

ik word zwaar onderschat en er word ook over mij heen gelopen door mijn mede collega.
ze strijkt altijd alle eer op, en ik sta er naast als een debiel die het maargewoon laat, terwijl ik helemaal niet zo ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke collega zeg. :( +1 voor jou
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja idd deze week een gesprek we zullen zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooruit bailey, neem je plaats in!
Je bent nu toch lekker met z'n tweeën..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het moeilijke is zij is de dochter van de baas
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oei,,voorzichtigheid geboden. Begint op chantage te lijken;(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en het leuke is nog dat het gesprek aanvraag niet eens van mijn kant kwam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Succes alvast met het gesprek. Laat je niet kisten! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Als dochter van de baas had ik het vroeger veel zwaarder dan dat jij hier laat doorschemeren bailey. Nadeel is wel dat collega's dat niet willen inzien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank jullie wel
@starbless ik snap wel dat jij het ook zwar heb gehad, ik was ook dochter van de baas op het werk, maar ik had echt niet het recht mij uit de hoogte te gedragen en als de een of ander dictator de boel te manipuleren.
Waarschijnlijk beide. Het is lastig om er achter te komen.
Gevolgen heeft het niet, want ik doe hetgene wat ik aan mezelf kan uitleggen, wat toegevoegde waarde heeft. Kritiek beschouw ik als positief omdat je dat kunt gebruiken om te verbeteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn werk wordt zwaar onderschat...

De gevolgen zijn dat ik niet die rol kan vervullen die ik zou kunnen vervullen als ik niet onderschat werd...

En dat doet soms pijn en soms denk ik ze weten niet beter, dus vergeef hen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is je werk 's avonds? Want overdag ben je heel de dag op GV heb ik het idee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen betaald werk...
Een paar jaar geleden moest bij ons het gehele peroneel een test ondergaan waarmee het werk- en denkvermogen kan worden bepaald.
E.e.a. in het kader van het behalen/behouden van een ISO-certificaat.
Zelf kwam ik uit op "academisch werk- en denkniveau", terwijl sommige van mijn teamleiders lager scoorden (HBO of zelfs 'slechts' MBO).
Nu hecht ikzelf niet veel waarde aan zo'n test, zie het meer als een momentopname, maar het resulteerde wel in het feit dat er meer van mij werd verwacht. Misschien was een andere functie wel beter voor mij. Dan moest ik nog wel even wat andere diploma's behalen, maar ach... "dat zal voor jou geen probleem zijn", werd er dan bijverteld.
Ik voelde me goed op de plek waar ik zat en ambieerde verder niks. Ik had dus eigenlijk spijt dat ik de test zo goed doorstaan had.

Toegevoegd op 10-06-2009 12:45:59
Naar mijn gevoel werd ik dus 'overschat'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, op de "goeie" plek zitten, wilt niet altijd zeggen de hoogst mogelijke functie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal duidelijk! Volg je eigen ambities en niet die anderen van jou verwachten, want daar word je niet gelukkig van. +1 voor je verhaaltje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je maar plezier hebt in je werk is geld bijzaak.
Ik word niet onderschat, niet overschat maar op de juiste waarde geschat, en daar ben ik erg blij mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beide zouden niett kunnen. Als jij geeft, en je werk zo goed mogelijk doet wordt je gewaardeerd doormiddel van je salaris en zo doende is dit voor velen voldoende. Maar als je echt passie hebt in je werk mag je best ook gewaardeerd worden op een andere manier. nl erkenning en bewondering. Helaas komt dit in de tijd van cao`s en dergelijke nog weinig voor. Gewaardeerd worden om jouw kwaliteit van werkaflevering is iets wat lanzamerhand weer wordt gezien. Een vak verstaan is echt niet ouderwets. Zolang mensen hun talenten laten zien, van hun werk houden en hierdoor kwaliteit leveren op welk gebied dan ook, wordt je geprezen, en dan heb ik het niet over je salaris, statistieken en omzetsnelheid. De grote kunst is van je werk te houden met liefde er onstaat een mooie wederzijdse betrokkenheid, en een samenleving van vrede en bewustwoording. Werk ze! addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Me, Myself and I zijn in een directievergadering overeengekomen dat 'ik' onderschat, noch overschat word...

En er zit zelfs een kleine promotie in...:D

En hoe anderen over me denken kan me eigenlijk heel erg weinig interesseren. Het is namelijk nog steeds "My life and My Way..."

En het maakt me ook niet uit hoe anderen over me praten, als ze maar over me praten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onderschat! Krijg een laag salaris en men denkt dat ik alleen maar de telefoon een beetje op zit te nemen...
Terwijk ik dertig dingen tegelijk moet doen, een geheugen als een olifant moet hebben, bewaking, computerdeskundige, gastvrouw, probleemoplosser, klusjesvrouw, winkelbediende, serveerster in het restaurant, BHV-er ben, zorgen dat iedereen de juiste maaltijd wel of niet ontvangt. Maar dat staat niet in de functieomschrijving...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, ik word overschat; ze denken dat ik heel hard werk, terwijl ik gewoon lekker op GV zit.