Vara Kassa biedt een gratis sticker aan (het kost u slechts 2 postzegels en 2 enveloppen):

Wilt u de sticker “Nee, verkopers niet welkom!”-sticker bestellen?

Dat kan! Om de sticker te ontvangen, doet u het volgende:
Schrijf op een envelop uw eigen naam en adres. Plak op deze envelop ook een postzegel!

Stuur deze envelop, in een andere envelop, naar:
Kassa
O.v.v. Sticker-actie
Postbus 3000
1200 CZ HILVERSUM

Overigens:

Het tv-programma Vara Kassa van 9 januari jl. besteedde aandacht aan malafide verkooppraktijken aan de deur. Tevens werd daarin een zeer goed initiatief bekend gemaakt, dat wij van harte ondersteunen, zodat wij u hierover graag informeren. We raden niet alleen de consument maar ook elk bedrijf dat tegen dit soort praktijken is, aan de sticker op te plakken.
In dit programma kwamen diverse energieleveranciers aan bod, waarbij de werkelijk ongelooflijke praktijken van verkopers waren gefilmd met een verborgen camera. Ook andersoortige bedrijven maken zich hieraan schuldig.
Deze louche handelswijze zal nu alleen maar vaker voorkomen helaas, omdat mensen zich massaal hebben aangemeld voor het bel-me-niet-register, waarover wij onlangs nog berichtten. De colporteurs overtreden massaal de Colportagewet en spelden u van alles op de mouw. Zo denkt u bijv. dat u uw gegevens invult om informatie toegestuurd te krijgen, maar heeft u dan een contract getekend dat u helemaal niet wilde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hier bestellen:

http://www.wijkopennietaandedeur.nl/bestellen.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie tip!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor de info +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
wij hebben deze: http://www.geengeleuraanmijndeur.nl

die dekt de lading wat beter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt een sticker tegen colportage bestellen op bijvoorbeeld www.stopsticker.nl.