Worden mensen met een z.g.n. schaamnaam wel serieus genomen?

Hebben mensen met een schaamnaam als Aart Appel, Stanley Messie en Patty Koot in het dagelijks leven last van hun vreemde naam?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zal ongetwijfeld af en toe mensen doen lachen, als ze een aparte naam horen en het zal ongetwijfeld ook wel tot flauwe grapjes leiden. Grapjes die deze mensen waarschijnlijk voor de tigste keer moeten aanhoren.

Aan de andere kant blijft zo'n aparte naam wel hangen bij de mensen, dus het kan ook positief uitpakken uiteindelijk. Het is denk ik vooral, hoe je er zelf mee omgaat, als je gezegend bent, met een aparte naam.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wat mij betreft wel. Net zo serieus al mensen met de naam Daddy Rebel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Rick1234,
Daddy Rebel is mijn alias. Ik ga ervanuit dat je dat snapt... In het dagelijks leven heb ik een iets minder opwindende "officiele naam" waarmee ik (soms) zeer serieus wordt genomen! Rick, is jouw achternaam toevallig "Ettik"? :0)
Lijkt mij niet, maar zijn dit bestaande namen, of verzin je ze hier ter plekke? En ís dit dan wel een zgn. schaam-naam?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ehhh, wat was nou eigenlijk de vraag, "worden ze serieus genomen", of "hebben ze er last van"?
Ik ging van het tweede uit.....
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze bestaan in elk geval wel zie deze lijst: http://www.3fm.nl/page/3fm09_schaamnaam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hebben sinds vandaag een nieuwe site bij 3FM. De link doet het niet (meer). Ik weet wel dat er zo'n lijst met namen bestaat.
Dat zal zeker zo zijn.Hier in venlo woont 'n vrouw,die heet Geilman met haar achternaam.En elke keer krijgt ze commentaar.Aan de telefoon word ze zelden serieus genomen.