Wat zou in Namibië een luxe-probleem zijn, maar in Nederland niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil per land wat leren. Dat lukt beter dan als je steeds een ander land zou kiezen.
Verder is 't willekeur.

Het beste antwoord

Dat het je af en toe een beetje té stil is.
Dat je op een dag zó veel dieren ziet, dat je een beetje begint te balen als je nog steeds geen cheeta gezien hebt.
Dat je dichtstbijzijnde buurman op 30 km afstand woont, maar dat de 2 wegen die je erheen kunnen brengen, minimaal 20 km omrijden, maar een directere weg is er nou eenmaal niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat je teveel gebied hebt, en je daarom te veel wilde dieren op je terrein hebt?
Ligt er natuurlijk net aan wat je een luxeprobleem vind en wat niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat kan dat dan voor kwaad, als je meer wilde dieren op je land hebt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn mensen die dat vervelend vinden, en dat kan een luxeprobleem zijn.
Teveel mooi weer. Wat wie dus niet hebben :(

Toegevoegd na 8 uur:
wie = wij :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat al je vrouwen zo bij elkaar net iets *te vaak en te veel* willen knuffelen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
lijkt me niks mis mee :-)