waar kan ik frans talige pepsi 1,5liter flessen met statiegeld inleveren?

het gaat hier dus om een franstalig etiket (en volgens mij is de vorm van de fles ook afwijkend) dan van nederlandse Pepsi flessen, waar kan ik deze franstalige flessen gaan inleveren? er staat wel op dat er statiegeld op zit..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (4)

In frankrijk heb je de meeste kans.

Nergens in nederland en ook duitsland niet ik ervaren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jammer, glazen flessen in de glasbak en PET flessen bij het plastic.
10 jaar geleden
De C1000 deed een hele tijd aan alle flessen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat de enige mogelijkheid is om de flessen in een supermarkt in een automaat in te leveren. De automaat weet niet waar de flessen zijn gekocht. Weigert de automaat deze flessen dan kun je ze het best afvoeren bij de rest van de plastic afval.