Wat bespreken vrouwen op het toilet?

Als je met een gemengd gezelschap een avondje ergens iets gaat eten en er moet een dame van het toilet gebruikmaken, dan gaat ze meestal niet alleen. Ze nodigd vaak een andere dame uit om mee te gaan.

Als je vraagt waar ze over praten in het toilet, dan is het antwoord steevast: "niets bijzonders".

Maar waarom gaan ze dan niet alleen?

Ik ben zo ongeloofelijk benieuwd naar de verhalen in een restaurant toilet.

Kan iemand een tipje van de sluier oplichten?
Via mijn eigen vrouw kom ik niet verder...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Het gaat soms over andere mensen van het gezelschap, over wat ze zeiden of de kleding die ze dragen. Of vrouwen vertellen elkaar wat ze hebben meegemaakt, iets leuks of raars, of ze hebben het over elkaars kleding. Of het kan gaan over iets in de relatiesfeer, misschien over seks of een ruzie. Het kan ook gaan over de plek waar jullie op dat moment zijn. Vrouwen gaan vaak samen naar het toilet, dat is gezellig! (klinkt gek, maar alleen is gewoon raar)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

'T gaat over de anderen in 't gezelschap.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja, daar was ik al bang voor. En als mijn eigen vrouw er niet verder over wil uitwijden... dan betekent dat weinig goeds voor mij :-)
ligt er maar net aan, soms gaat het inderdaad over anderen in het gezelschap maar vaak vind ik het ook gewoon gezelliger! en dan wordt er over niks nuttigs gekletst...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ben zelf een man, maar denk over het eten, het gezelschap, periode van de maand, make-up, plannen voor het weekend. En als ze eenmaal beginnen dan denk ik dat er weinig onderwerpen zijn die niet behandeld worden..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eigenlijk gaat het ook nergens over. Vrouwen vinden het nu eenmaal prettiger om niet alleen door een restaurant, club etc. te lopen. Dan voel je je minder bekeken. Eenmaal op het toilet wordt er misschien wel iets gezegd in de trant van "leuke avond" of "waar heb je die nu weer opgepikt". Verder delen we elkaars make-up en vertellen elkaar dat we er weer fantastisch uitzien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vaak gaat dat over het andere gezelschap aan tafel of onder een onderwerp wat besproken is en waarm en een andere mening over heeft dan aan tafel gezegd is. Voorts komen de vrouwenonderwerpen ook aan bod.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik lees in de reactie hierboven: "Vrouwen gaan vaak samen naar het toilet, dat is gezellig!" Dat hoor ik mannen niet snel denken als wij naar het toilet moeten. Maar om op de vraag terug te komen, ik denk dat vrouwen daar over het algemeen roddelen, opmaken en meer van dat soort vrouwen dingen.