Als er iemand op kamers bij jou in woont, en er komt een deurwaarder voor die persoon.Is dan de eigenaar ook verantwoordelijk?

deurwaarder

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

de vraag is denk ik in hoeverre je alles mbt de huurovereenkomst netjes op schrift hebt staan.
als je dat in orde hebt, zou ik me geen zorgen maken.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het betreft zaken van die persoon,en heb niks met de huur te maken
Rieneke1
14 jaar geleden
dan hoef je ook geen zorgen te hebben, zijn zaken hebben niets met de jouwe te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar hij woont wel bij ons
Rieneke1
14 jaar geleden
je geeft te wenig info, maar als hij daar officieel niet woont, is hij een loge lijkt me.
geen officiele link die hem naar jouw adres leidt begrijp ik?
stel voor de zekerheid je vraag eens op het advocaten [prikbord.,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar kan ik de site vinden van de advocaten??
Rieneke1
14 jaar geleden
http://advocaten.startpagina.nl/prikbord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tip voor een goede site

Andere antwoorden (2)

Zolang het niet over kosten gaat die betaald moeten worden van de woning dan niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de basis nee, mar als ze over gaan tot ontruiming is het zeer moeilijk je spullen terug te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er is niets van hem bij alleen zijn bed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een van de dingen die ze laten staan. Zou omgaand de deurwaarder bellen en de situatie uitleggen en daarnaast de huur opzeggen.