Doen de kinderen die deelnemen aan Sytycd erg overdreven of lig dit aan mijn interpretatie?

Toegevoegd na 1 minuut:
Lig=ligt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Dansen is toch ook een vorm van overdrijven? Wat bedoel je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je vraagt om een mening. Of iemand overdreven doet is afhankelijk van je referentiekader. Hoort dus niet thuis op GV.

Het beste antwoord

Het is natuurlijk ook wel de ultieme kinderdroom; beroemd worden of op tv komen. Dan krijg je menselijk gedrag in extreme vorm. De meeste kindsterretjes trekken de downfall nog slechter...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ten eerste het is belangrijk om te onthouden dat het slechts kinderen zijn. Nog lang niet emotioneel volgroeid. Eenmaal op tv is het kans zeer groot dat ze anders gaan gedragen door al die aandacht.