ik heb een naam en achternaam en woonplaats en ben op zoek naar adres. Hoe kom ik daarachter?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
10.1K

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom duimpje omlaag :') de telefoongids werkt echt hoor..
Antoni
10 jaar geleden
Misschien vond iemand dat je geen vraagteken achter je antwoord had moeten zetten. Of dat je er een link als deze http://www.detelefoongids.nl/ of deze http://www.telefoonboek.nl/ bij had moeten zetten.
Als internet niets oplevert, zou je het kunnen proberen via de desbetreffende gemeente, maar de kans is heel groot dat ze niet meewerken. Als je echter koste wat het kost iemands adres zou willen hebben, kan je nog overwegen om een gespecialiseerd detectivebureau in te schakelen - maar reken erop dat het je dan een aardige bom met duiten kost.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je op iGoogle de voor- en achternaam intikt en de gezochte persoon is actief op internet dan is het mogelijk dat je een heel stuk verder komt en misschien wel bij de juiste persoon op het goede adres.