Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Kan je niet zomaar antwoorden. Het kan aan allerlei fectoren liggen, o.a. betere ziektebehandelingen, gezonder leven, voeding; hygiëne en ook het klimaat. In de winter stijgt het aantal sterfgevallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het zachte weer.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het staat er duidelijk in. We zitten met een laag sterftecijfer omdat het merendeel van de generatie van wereldoorlog twee toen gestorven is. En ook idd, door het zachte voor -en najaar.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Minder Belgen sterven'? Ik kan er natuurlijk naast zitten omdat ik een breaking news item gemist heb maar volgens mij gaan uiteindelijk alle Belgen dood. Dat geldt ook voor Nederlanders, Chinezen, Russen, Nepalezen en Chilenen. Het kan zijn dat ik enkele nationaliteiten vergeten ben.

Toegevoegd na 30 minuten:
De meest voor de hand liggende reden is natuurlijk de verbetering van de gezondheid waardoor de gemiddelde levensduur stijgt. Daardoor is het aantal sterfgevallen tijdelijk wat lager maar dat cijfer herstelt zich heus wel weer omdat we uiteindelijk allemaal klant van de uitvaartbranche worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding