Hoe werkt dit?

Er is ineens 1 persoon meer!

Toegevoegd na 44 seconden:
lang blijven kijken naar het figuur of het bestand (tif) opslaan op je computer, openen met voorbeeld.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

lotus,
Zie mijn vraag van 3 maanden terug..

http://www.goeievraag.nl/vraag/eerst-12-mensen-daarna-keer.27830
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet gezien, sorry

Andere antwoorden (2)

Persoon met een half hoofd is over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze worden allemaal een stuk korter, dat zie je aan de meest linkste figuur die mist zijn kruin...

En het zesde poppetje verdwijnt en komt terug... Als je van links naar rechts kijkt het zesde poppetje verdwijnt en komt terug...
Of anders gezegd op de bovenste rij het twee poppetje van links dat komt en gaat...

Toegevoegd na 2 minuten:
Dat poppetje heeft in de beginscene geen zolen, dus geen onderkant en de meest linkse poppetje geen bovenkant geen kruin)...

Dus 12 hele poppetjes en 13 incomplete poppetjes...