Dat kan op heel wat manieren: door:
ongezeglijk, oproerig, opstandig, wild, weerstrevend, weerspannig, wederspannig, revolutionair, ongehoorzaam, geneigd tot verzet,balsturig, ballorig of opstandig te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een heerlijke opsomming, ik word er helemaal rebels van...+1

Andere antwoorden (11)

als wat anders wlt dan de massa & dat dan ook doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je in verzet komt tegen een autoriteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je heel sterk je eigen mening aanhoudt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is eigenwijs, koppig.. Kan door autoritair gedrag of hooghartigheid.
Rebels is hetzelfde als opstandig. Rebels is soms goed, soms slecht. Je verzetten omdat je gediscrimeerd wordt is goed, je verzetten omdat je meent dat je het alleenrecht op iets hebt is slecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je met je gedrag, doen en laten, bewust tegen de gevestigde orde ingaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand die tegen het gevestigde gezag in opstand komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je het ergens niet mee eens bent er ertegen ingaat, dus in opstand komt.
amc
14 jaar geleden
Rebels ben je als de de regels test... Rebels ben je als je over de grens gaat... Rebels ben je als je anderen aanroept om samen op te treden voor je doel... Rebels ben je als je een visie hebt... Rebels ben je als je doorgaat terwijl anderen vragen om te stoppen... Rebels ben je als je eigen mening meer telt dan die van een ander... Rebels ben je als je leiderskwaliteiten hebt... Rebels ben je als je de wetten naar je eigen hand wil zetten... Rebels ben je als je de grens opzoekt...

Dat zijn een aantal eigenschappen van rebels...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je niet alles voor zoete koek aanneemt en probeert zo kritisch mogelijk zelf te denken.

Bijvoorbeeld over het klimaat, over 'het gevaar' van allochtonen, over godsdienst en over de politiek

Toegevoegd na 2 minuten:
Daaruit volgt, dat vriend Wilders zich niet kan tooien met de titel Rebelse Politicus, misschien alleen m.b.t. Europa en de toetreding van Turkije, want daar gaat hij tegen de gevestigde politiek in
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je beseft dat de mening van de meerderheid niet per definitie de waarheid is..
Als je er dan ook nog tegen ingaat, ben je een opstandige rebel...
En ik je FAN!
:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je tegendraads bent.