Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om het project Belle van Zuylen naar Rotterdam te halen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
588
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je dat willen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk van niet, omdat de toren specifiek ontworpen is voor die locatie. De architect zal er niet zomaar mee akkoord gaan, als het ding nu ergens tussen alle hoogbouw in Rotterdam wordt neergezet. Persoonlijk denk ik trouwens wel dat het daar beter staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het hele idee is dat hij als een soort mega-baken boven het landschap uit steekt, toch? Dat er heel veel mensen zijn die dat spuuglelijk vinden, wil niet zeggen dat de architect dat effect niet beoogt.

Andere antwoorden (2)

Als de bouw nog niet is begonnen, kan dat zeker. Maar ik vind het juist een mooie opsteker voor Utrecht. Zo wordt de stad echt op de kaart gezet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vandaag in het nieuws± het project wordt in Utrecht afgeblazen. Reden± in deze tijd van financiele crisis achten de gemeente en de projectontwikkelaar het niet verantwoord, om het project door te zetten.

Om het project wel in Rotterdam van start te laten gaan, heb je dus de gemeente aldaar nodig en een projectontwikkelaar die er in mee wil gaan. Hou tevens rekening met lange procedures die doorlopen moeten worden.
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding