afgelopen week bijna iedere dag brieven van postcode loterij ned. gehad; ik wordt er gek van: ik wil niet meedoen...!! hoe stop ik dit ?

ik wil geen geadresseerde of welke reclamepost dan ook van de postcodeloterij ontvangen. gewoon niet. wat kan ik daar aan doen ?

Toegevoegd na 6 dagen:
hartelijk dank allemaal voor de antwoorden en reacties !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat je niet gek maken. Gewoon bij t oud papier
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ze bellen en zeggen dat je dat niet meer wilt.
Iemand die ik ken, heeft dat wel eens gedaan en dat heeft succes gehad. Je kunt dan het beste niet het dure 0900-nummer bellen.
Dit soort bedrijven heeft vaak ook een goedkoper alternatief, o.a. te vinden op deze website: http://www.0900vervanger.nl/zoeken/ In het geval van de Postcodeloterij is het:
0900-300 1500 --> 020 - 6732446
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt marjol31n
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb gebeld, en sta nu op een "niet verstuur-lijst" wij zullen zien over ca. een week, geen post meer is gelukt ! en anders, nee positief denken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goeie Vraag: +
Ik noteer dit nummer ook, Bedankt Marjol31n

Het beste antwoord

Het allersimpelste: gewoon een telefoontje. Werkte bij mij perfect.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mendelson: heb je daar ook nog een (gratis en zeker niet 0900) telefoonnummer bij ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de reacties is al gegeven 020 - 6732446
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nog bedankt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt gelijk, de simpelste manier, heb sinds slechts 1 laatste brief ontvangen en daarna niets meer tot dusver ! prima.

Andere antwoorden (3)

Ongeadresseerde reclame hou je tegen met een sticker op de brievenbus en geadresseerde reclame, althans verreweg de meeste, door dit te laten vermelden in onderstaand register.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Baksteen in de envelop doen en retour zender met de mededeling 'onbestemde post'
11 jaar geleden
Onbegonnen werk met de postcode loterij,die lui blijven aan de gang.
Ik haal de post uit de brievenbus,en is er iets van de postcode loterij ?,het het gaat gelijk de bak in,maak het niet meer open,ik erger mij ook een ongeluk.