Wat maakt iemand ''sympathiek''?

Welke kenmerken vinden we prettig in een medemens?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Iemand die extravert is, zich inleeft, respect toont, bescheiden is, belangstelling heeft.

Vooral niet geëngageerd. Dat lijkt wel mooi, maar het is oppervlakkig. Doen wat je zegt te zullen doen. Je kan op iemand aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Een mengeling van belangstelling..luisteren als het nodig is..een gezonde dosis humor..gewoon aardig zijn tegen iedereen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen die zich kunnen inleven in andere ,en interesse tonen oprecht zijn .En mensen die kunnen luisteren .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo iemand als Josephina dus;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-0
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
topper +
Meelevend-er zijn voor een ander-sociaal voelend-twee handen op 1 buik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij je goede kanten erin gespiegeld ziet, dan is die persoon meteen HEEL sympathiek...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sympathieke mensen laten zich meestal leiden, door zijn/haar persoonlijke waarden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eerlijk zijn, in kunnen leven in een ander, iedereen in z'n waarde kunnen laten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aardige mensen hebben heel wat voordelen boven onaardige. Ze hebben meer vrienden, zijn gelukkiger in hun relatie, vinden makkelijker werk en zijn gezonder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sympathieke mensen weten altijd en tegen iedereen iets aardigs te zeggen. Zelfs kritiek kunnen ze op de juiste manier plaatsen.
Sympathieke mensen roddelen niet over anderen, en hebben ook geen waardeoordeel over een ander, maar behandelen iedereen gelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze er leuk uitzien, is de kans al een stuk groter dat ze ook sympathiek lijken.