Wat zet je in een rouwkaartje naar de familie van je zojuist overleden Tante?

Vroeger veel contact, nu wat minder, maar de band was er niet minder om...

Maar, op dit moment weten we helemaal niks zinnigs te bedenken, en er moet echt wat aardigs in...

ideeen?

Toegevoegd na 5 minuten:
* de familie is erg Christelijk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als je zelf ook gelovig bent kun je erin zitten: we bidden voor julie om dit verlies te kunnen dragen. Als je zelf niet gelovig bent: veel kracht en sterkte gewenst met het verlies van jullie (moeder en vrouw?), we denken aan jullie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel mooi. Dank je. daar kunnen we wel iets mee doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deze gebruik ik inderdaad ook altijd

Andere antwoorden (4)

"Woorden schieten te kort." lijkt me wel een gepaste one-liner in dat geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schrijf je persoonlijke herinnering op die je hebt aan je tante. Misschien een leuke gebeurtenis, iets wat je aan haar doet denken etc. En daarnaast kun je ze veel kracht toewensen met dit verlies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet in de aarde begraven maar in ons hart,
God zag dat het goed was,
Een lief mensen mens die nu is bij haar schepper en er rust en vrede zal vinden.De hemel heeft er weer een engel bij.
Misschien zit hier een suggestie bij.
Sterkte!
amc
14 jaar geleden
Beste familie,

We hoorden dat tante.... overleden is. Best toch nog een schok, ook al was ze oud (?). We hebben altijd een hele goede band met tante gehad en als kind hadden we veel contact met haar. We hebben zeker warme herinneringen aan haar. We zullen haar missen.

We wensen jullie (nabestaanden) veel sterkte en Gods zegen toe met het verwerken van dit verlies.

Met vriendelijke groet,
....