Is management en organisatie ( M&O) ook een vak in het VK?

en hoe heet daar dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
VK?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verenigd Koninkrijk ..

Antwoorden (1)

Als je bedoelt het Verenigd Koninkrijk, dan zal het daar waarschijnlijk Management theories heten. Kan ook gewoon Management & Organisation (theories) heten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ik kan het wel vertalen maar ik vraag mij dus af of ze dat daar wel hebben? Of hebben zij gewoon Economics waar dan ook M&O/Bedrijfseconomie in zit?