Een nieuw jaar helemaal blanco beginnen?

Of zijn er nog restanten van de afgelopen jaren die je dat beletten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Helemaal blanco beginnen is niet mogelijk.
Maar als er zaken in je leven zijn die je graag wilt afsluiten en achter je wilt laten om een nieuwe start te beginnen kan natuurlijk 1 januari een mooie symbolische datum zijn. Maar hiervoor kun je iedere datum gebruiken. Sluit deze dingen af, en koop dan bijv. een mooi nieuw dagboek.
En verder: Iedere nieuwe dag is de eerste dag van de rest van je leven!!
Gelukkig nieuwjaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Ja op 1-1-2010...

De restanten zijn de troep van vorig jaar... meer niet...

Maar het begint helemaal clean... Neem maar een nieuwe kalander, hoe ziet die eruit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het nooit mogelijk is om een nieuw jaar blanco te beginnen..
Er zijn altijd lopende zaken die je af moet maken..daar kom je niet onderuit lijkt me..
Bij mij zijn er nog genoeg zaken die niet afgesloten kunnen worden, was het maar waar!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jij kunt nog zinnige antwoorden geven, XiniX is gek... +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met frisse moed verder Sharona!
Er zijn weinig mensen die blanco kunnen beginnen.Nu heb ik niet veel dit jaar wat mij belet,gelukkig niet,nog een nasleep van afgelopen jaar.En dat betreft niet van mijzelf,maar van mijn partner.Na een hartinfarct volgen er nu nog twee onderzoeken.En dan hopenlijk een poos geen ziekenhuis meer van binnen zien...

Iedereen nog een goed en gezond 2010 gewenst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helemaal schoon te beginnen kan alleen als heel je verleden vergeet en zelfs vergeet dat je er ooit een verleden was... dán en alleen dan kun je blanco aan iets beginnen...

dan begin je ieder moment blanco... ieder moment opnieuw...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+Deva
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad Deva..+1
Een baby die geboren wordt begint blanco. Wij kunnen dat al niet meer. Al is het maar een restje was wat er nog ligt van "vorig jaar", of de oude kranten die nog weggegooid moeten worden. Dat zijn allemaal restanten, en die heb je elke dag weer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blanco gaat niet lukken!
Wat te denken van een hypotheek met een looptijd van 30 jaar, waarvan er 10 zijn verstreken;
een periode van werkeloos zijn die gewoon in het nieuwe jaar doorgaat;
de evt familieruzie, etc etc,..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je blanco willen beginnen?

Relaties, vrienden en ervaringen zijn dingen die ik graag meeneem naar het nieuwe jaar. Net als mijn werk, mijn huis en mijn foto album. Denk eens een half uurtje na over wat voor mooie dingen van 2009 je allemaal meeneemt in de rest van je leven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je Nieuwjaar met een schone lei zou kunnen beginnen dan zou dat ook mogelijk moeten zijn na iedere dag die om is..
Lijkt me trouwens geweldig. maar helaas mijn harde schijf laat zich niet poetsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee het is aangeboren. Niet iedereen kan een nieuwe jaar helemaal blanco beginnen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal nooit gaan. Herinneringen zijn er altijd nog van het vorige jaar, en die zijn bijna nooit geheel positief. Alhoewel het nieuwe jaar wel een soort 'teken' is om het meeste gewoon achter je te laten, zal het nooit zo zijn dat na elk jaar alles als het ware uitgewist wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn altijd dingen die op de loer ligggen, helemaal blanco is niet mogelijk. Het is maar net wat je er zelf van maakt.
Soms komen er situaties op je pad waar je niets aan kan doen. Ik denk dan aan verdrietige dingen.Maar dan nog, met kracht en positieviteit om je heen of goede voornemens starten kan je wel weer een nieuw jaar beginnen.