Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Door omstandigheden heb ik een tussenjaar. Volgend jaar ga ik studeren, hoe en waar kan ik het beste voor kamers zoeken in Amsterdam?

Meestal kom je op studentencomplexen. Zijn er ook complexen met kamers die ook aan niet studenten of aankomend studenten worden verhuurd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Schrijf je in bij studentenwoningweb. Als het goed is kun je je daar inschrijven als je nog niet studeert (een paar jaar geleden kon dat in ieder geval wel), en dan heb je over ee jaar zeker weten een kamer. Je hebt an wel pas recht op een kamer als je daadwerkelijk studeert, maarje kunt jezelf nu al op de wachtlijst plaatsen. Mocht je al eerder een kamer willen' zoek dan particulier, bijvoorbeeld op kamernet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou ook nog op marktplaats kunnen kijken daar staan altijd heel veel kamers te huur en je kan er per direct intrekken.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt ook makelaars die kamers verhuren. Dan zit je bijvoorbeeld in een huis met drie kamers en heb je vrij weinig te maken met de andere bewoners, behalve bijvoorbeeld de badkamer en keuken. En als het leuke studentes zijn die er wonen, hoop je natuurlijk iets meer ermee te maken te hebben :P

Maar informeer gewoon bij een paar makelaars, dat gaat vaak het snelst!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding