Waarom plaatst de Telegraaf alleen reacties die in hun straatje passen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Waarom staat de Telegraaf uberhaupt reacties toe, punt. Ik heb mezelf een paar keer door die dingen heen geworsteld: kansloos, sneu en pure frustratie waren de enige woorden die me daarbij te binnen schoten... Overigens ben ik het gedeeltelijk met je eens: zelf proefondervindelijk vastgesteld dat je alles mag zeggen, maar zodra het enigszins kritiek op de Telegraaf betreft, dan wordt het gecensureerd... "Niets geleerd sinds de 2e wereldoorlog", zullen we maar zeggen: toen zo fout als een mispel, en nog steeds niet door dat de wereld er anders uitziet...

Dat doen ze niet. Je antwoord wordt (net als hier) alleen verwijderd als dit kwetsend, discriminerend of van dien aard is.

Dit ligt aan de geschiedenis van de Telegraaf en het voortdurende gecontroleer door allerlei instantie die van mening zijn dat de Telegraaf hierop gecencureerd moet worden... Hier wil ik direct aan toevoegen dat de Telegraaf van 01-01-1889 tot en met 1940 een zeer gerenomeerde krant in Nederland was. Helaas kreeg de NSB een meerderheidsbelang op het gebied van de redacties. Waardoor de Telegraaf de bijnaam nazi-krant kreeg. Dit is m.i. geheel onterecht... Tussen 12 april 1945 en augustus 1948 is de Telegraaf door de Nederlandse overheid in zijn totaliteit gesloten... Wat men vergeet is dat de Telegraaf in tegenstelling van de geruchten m.i. nooit een sensatiekrant geweest is. En in tegenstelling tot de mening van de controlerende instanties niet gecontroleerd hoeft te worden... Dit alles heeft er wel toe geleid dat de Telegraaf redacties zoekend zijn geweest naar datgene waar ze niet in gecontroleerd werden. Wat overigens een vrij ruim gebied was waar het de persvrijheid betrof... Jouw mening dat de Telegraaf alleen reacties plaatst die in hun straatje passen is m.i. dan ook totaal onterecht...

Aan eenieder die geinteresseerd is in de stellingen van Starbless adviseer ik de reacties op de antwoorden ook te lezen: leuk leesvoer! "Helaas kreeg de NSB een meerderheidsbelang op het gebied van de redacties. Waardoor de Telegraaf de bijnaam nazi-krant kreeg. Dit is m.i. geheel onterecht…" Onterecht? Beste man, De Telegraaf heulde zo gigantisch met de vijand dat vrijwel elke journalist in Nederland vond dat ze die club moesten afbranden, daarom zijn ze 4 jaar gesloten. Kun jij 60 jaar later zeggen dat het "jouw inziens" geheel onterecht is, maar dat verandert de kwestie niet. Ik herhaal het: JOUW TELEGRAAF HEULDE MET DE VIJAND, DUITSLAND, ACCEPTEERDE GELD VAN DE NSB EN DE MOFFEN EN IS DAARTOE, VOLSTREKT TERECHT, VEROORDEELD DOOR EEN VOLLEDIG ONAFHANKELIJK TRIBUNAAL. Je doet aan enorme geschiedvervalsing door dat krantje van je zulke veren te willen steken, hou daarmee op!

Telegraaf is sowieso een walgelijke krant, soms vergelijk ik wel eens wat zij schrijven, en wat er echt is gebeurt.. Wat een sensatie gerichte leugens allemaal! En altijd maar die zelfverheerlijking gadverdamme ik ben overgestapt op het AD laat de telegraaf maar stikken met hun tokkie-volk

tja, de telegraaf...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100