Waarom reageren Amerikanen over het algemeen erg overdreven?

Amerikanen reageren vaak overdreven "OH MY GOD!!!" ik ben benieuwd waarom, en of Amerikanen zichzelf ook ergeren aan de overdreven uitspattingen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Type mens, gewoonte, traditie, enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Niet alleen Amerikanen hoor, veel Turken hebben dat ook.
''AMAN TANRIM'' OF ''AMAN ALLAH'IM''
Het is gewoon overdreven klopt. Sommige ergeren er wel denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Amerikanen zullen denken: Waarom reageren die Hollanders zo mat, doet het ze niets?
Is de volksaard, die in onze ogen nogal overdreven is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aangeleerd gedrag, bah, zo overdreven... maar is aangeleerd... iedereen doet dat daar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles in Amerika is overdreven, dus de Amerikanen zelf ook!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik noem het liever spontaan,ik heb een Amerikaanse schoondochter en ik vind haar''sprankelend''
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is toch een gezegde : overdrijven maakt duidelijk.