Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een programma waarmee mensen gegevens van jou kunnen vinden?

Ik heb ergens gehoord dat een persoon hierover beschikt, dit doet zij op een site waarop ikzelf ben aangemeld, al denk ik niet dat het waar is, het schuwt me wel. Ik bedoel hiermee gegevens zoals achternaam en woonplaats.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
682

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

een zogenaamde "iStealer" deze word naar je toe gestuurd en zodra je m opent jat ie al je opgeslagen wachtwoorden,

dit kan ook gebeuren als een site goed gehacked word dan kan je in de DataBase al jou gegevens meenemen.

succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alles wat jij over jouzelf op digitale formulieren op websites hebt ingevuld kan in principe via Google gevonden worden. Dat programma bestaat dus. Zorg dus dat je privégegevens niet aan de wereld prijsgeeft. Google je naam eens, tussen dubbele aanhalingstekens geplaatst, dan kan je zien wat daar allemaal mee gevonden kan worden....
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het ook mogelijk als er geen privé gegevens zijn ingevult? Echt nergens?
Amadea
11 jaar geleden
Nee. Als jij nergens jouw achternaam en woonplaats hebt ingevuld, dan kan niemand dat achterhalen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Als je niks invult, kunnen ze het toch ook niet vinden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat als je het wel ergens ingevuld hebt, maar niet op diezelfde site, want degene over wie dit gaat, wist geen achternamen, kan dit via een IP adres?
Amadea
11 jaar geleden
Nee. Een IP-adres verraadt alleen in welke streek jij woont. De volledige gegevens zijn alleen bij de provider bekend, en die mag ze alleen aan een opsporingsambtenaar doorgeven als daar een dringende reden toe is.
Er zijn 2 sites waarmee b.v. recruiters gegevens van sollicitanten opzoeken: www.123people.nl of www.wieowie.nl. Type daar je naam tussen aanhalingstekens in en je weet wat er over jou te vinden is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding