Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Willem-Alexander en Maxima gaan best wel veel op vakantie...hebben zij zoveel snipperdagen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ze hebben geen snipperdagen maar snipperweken!
En als je er dan 4 opneemt, dan ben je een maand weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Dat zijn vast 'werkbezoeken'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vakantie is hun werk lijkt wel ... en ze hebben geen baas die zegt NEE je snipperdagen zijn op !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze vallen onder de z.g. KAO. Dat is een Koninklijke Arbeids Overeenkomst. Daar zitten maar bijzonder weinig werkdagen in tegen een bijzonder hoge betaling.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat zo?...kan ik die ergens vinden op internet?
AWM
14 jaar geleden
Nee, het is eigenlijk een GKAO. De G staat voor 'geheim'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol. Met die 'g' erbij is die nog leuker :-P
Niet altijd als ze in het buitenland zijn is het vakantie hè.
Neem het bezoek aan Antarctica een tijdje terug. Dit was geen vakantie maar voor werk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geloof jij het?, ik wil ook wel voor mijn werk naar Antarctica.
Zij mogen hun tijd zelf indelen. Het zijn koninklijke zelfstandigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm. Ik weet niet of dat nou wel klopt wat je zegt. Ik heb ook 40 dagen incl ADV, en ik hoef in principe niet op zaterdag of zondag te werken.
Ik denk dat de werkdagen van WA en M er toch anders uit zien dan die van mij... en ik zou niet met ze willen ruilen. Zij ook niet met mij denk ik... dus WA+M en ik accepteren de situatie zoals die is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zijn geen snipperdagen, dat is werk... Vakantie is werk voor hen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze mensen leven in een andere wereld, die zonder armoede, gesloten deuren en roodstaan.
Soms worden ze even aan de echte wereld blootgesteld.
Daar moeten ze van kunnen bekomen.
Ze hebben de pers al naar hun hand gezet, nieuws over ons koningshuis lees je dan ook het best in Duitse weekbladen.
Ook de tijd kunnen ze naar hun hand zetten, ieder ander past zich immers aan hun aan.
Zo verlies je tijdsbesef en wat is dan vrij zijn of werken.
Deze lieve mensen staan voor een sprookje wat het HUIS VAN ORANJE heet.
Gelukkig zijn het goede mensen en zetten ze Nedeland
op een gunstige manier op de kaart, geen corrupte presidenten om de 4 jaar of zo.
De Nederlanders vinden het gemiddeld genomen prima
zo en daar sluit ik me bij aan.
Sprookjes bestaan dus nog en vooralsnog is een happy ending in het verschiet, ze leven nog lang en gelukkig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij mogen ze lekker helemaal zelf weten waar/hoe etc ze op vakantie gaan. Kinderen zijn enorm flexibel en deze 3 het reizen gewend dus ik zie daar geen enkel probleem in. Ik vind het ook niet meer dan logisch dat Maxima elk jaar even in haar geboorteland wil zijn, bij haar ouders en rest van de familie. Ik denk dat ze na Argentinie zeker nog even doorgaan naar Italie of ergens anders heen, want de schoolvakantie duurt nog wel even. Bovendien weten we helemaal niet hoe lang ze voor de fotosessie in Italie zijn geweest, misschien maar een weekendje of zoiets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
elk jaar? eventjes naar haar geboorteland??...:))))en je gelooft het zelf??
Ha, die Bertie;

Nee hoor, ze krijgen gewoon een vast aantal vakantiedagen volgens de CAO voor Staatshoofden en Leden van de Koninklijke Familie. Als ze door hun dagen heen zijn moeten ze voor eigen (dus onze) rekening vrij nemen. Of overuren in vrije tijd opnemen natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij werken ze freelance..!!!!!!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze hebben altijd vakantie. Hun uitkering stelt niet de eis dat ze werken of zelfs maar solliciteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding