De etiquette is dat je rondgeleid wordt en wordt voorgesteld aan mensen maar als het bedrijf te groot is zul je alleen worden voorgesteld aan mensen van je afdeling. Als je dan andere mensen tegenkomt in de kantine gelden er niet echt regels meer (dus alleen bij een groot bedrijf) en hoef je je ook niet meer voor te stellen. Als je dan bij die andere afdeling iets moet halen stel je je voor aan de eerste de beste die je ziet, vertelt van welke afdeling je bent en dat je op zoek bent naar x of meneer y.
Als mensen van je eigen afdeling op vakantie waren dienen zij zich aan jou voor te stellen, gewoon vanwege het feit dat jij de draad vaak kwijt raakt als het bedrijf erg groot is (heb ik die de eerste dag nu wel of niet gezien). Als het bedrijf weer wat kleiner is zou het netjes zijn als je leidinggevende jullie weer aan elkaar voorstelt maar dat vind ik wel wat overdreven worden, die leidinggevende is daar ook niet altijd beschikbaar voor, die maakt tijd voor het rondje de eerste keer.
Wat jij zegt is nieuw voor mij, vreemd dat je geen voorstelrondje hebt gehad.