Gaan we slapen om naar bed te gaan? Of gaan we naar bed om te slapen?

Deze moest ik van mijn zoon vragen??? ;)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je gaat naar bed om te slapen... Slapen moet iedereen en elk (redelijk ontwikkeld) dier... Slapen is een must, de chauffeur moet de auto uit om te pauzeren, die moet... Die hou je niet tegen... En als je de slaap ophoudt en ophoudt, dan zul je zien dat de chauffeur gewoon plots vertrekt, het auto stationair draaiend (= lichaam bewusteloos) achterlatend...

We gaan naar bed om te slapen,en tot rust te komen. en als we een nacht goed geslapen hebben,dan kunnen we de volgende dag weer met frisse moed ertegenaan.

We gaan naar bed om te rusten. Slapen hoeft niet altijd. Onbewust worden heet dan slapen.

Meestal ga je naar bed om te slapen, aangezien het meestal je bedoeling is om zeker te zijn dat je in je bed slaapt, het is een beetje riskant om eerst in slaap te vallen en dan hopen in je bed te belanden. Gaan slapen om naar bed te gaan is alleen mogelijk als er mensen zijn die jou naar bed zullen dragen (of op een andere manier brengen) als je in slaap bent gevallen, of als je heel goed bent in gericht slaapwandelen.

Je lijf geeft een sein af en nu rusten dit uit zich door te geeuwen.Je lijf en je hoofd hebben rust nodig.Gaaaaap, slaap lekker voor straks.Ik ga naar bed om te slapen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100