Zijn hele mooie mensen vaak minder gelukkig dan de ''doorsnee''mens?

Je ziet toch vaak dat ze wel ''begeerd''maar niet ''geliefd''zijn.Kijk maar naar b.v Marilyn Monroe.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dan bedoel ik dus eigenlijk dat ze niet zo snel de ware liefde vinden,misschien omdat ze zoveel'' aanbod'' hebben.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is waar. Je hebt meer keuze en als je dan geen goede keuze kan maken dan maak je snel een verkeerde keuze. Het ligt dus niet aan jouw schoonheid, maar aan de manier waarop je ermee omgaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor ;-)

Het beste antwoord

Uit een onderzoekje:

Mooie mensen hebben de meeste problemen met het vinden van een partner.

Daar zijn een aantal redenen voor. Ten eerste zijn ze magneten voor andere mensen. Iedereen voelt zich aangetrokken tot hen, en zo krijgen ze ongewilde aandacht van slijmballen en mensen die willen klimmen op de sociale ladder. Ten tweede worden mooie mensen door de gemiddelde persoon genegeerd, omdat ze denken toch geen schijn van kans te maken. Verder komen "mooi van binnen en van buiten" mensen bedrogen uit als ze soortgenoten zoeken, want die zitten vaak thuis omdat ze het daten niet meer zien zitten.
---
Of mooie mensen minder gelukkig zijn hangt er volgens mij vanaf hoe ze met hun eigen uiterlijk en de reacties daarop omgaan. Feit blijft wel dat ze zich meer zullen moeten bewijzen, omdat anderen al snel zullen denken dat ze bepaalde privileges hebben door hun uiterlijk. Verder hangt er om mooie mensen altijd een groepje heen dat erbij wil horen. Dat zijn geen echte vrienden, dat zijn mensen die mee willen liften op succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Nee, het tegenovergestelde.
Veel potentiële partners denken dat ze onbereikbaar zijn.
Ten onrechte.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vroeg ook of ze minder gelukkig zijn Antwoordman.
AWM
14 jaar geleden
Oh ja. Ja, dus.
Een hart onder de riem van de lelijken onder ons...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Praat voor jezelf ;-)
Als je kunt kiezen uit 1000 enorm lekkere gerechten, dan weet je het ook niet. Hoe kan je beoordelen dat je het lekkerste krijgt? En hoe weet je wat je mist?

Het gaat er gewoon om dat je niets te wensen hebt, omdat alles binnen bereik ligt. Dat maakt ongelukkig, want je wordt pas gelukkig als er veel te wensen overblijft.
itsme
14 jaar geleden
Zoals het spreekwoord zegt: "ware schoonheid zit van binnen". Mooie mensen zijn vaak minder snel tevreden dan minder mooie, omdat ze gewend zijn aan meer aandacht. Althans, dit is mijn ervaring.
14 jaar geleden
Ik ken alleen mooie mensen die mooi zijn van binnen, ik kijk niet naar uiterlijk... Ze zijn mooi, alleen omdat ze van binnen mooi zijn...

Maar een zogenaamd mooi mens, wordt belazerd... Wat is dat dan? Die wordt gewaardeerd op wat die doet en hoe die eruit ziet en een zogenaamd lelijk mens wordt gewaardeerd om wat die is...

Ik zeg tegen Deva: Ik hou niet van jou om wat je doet, maar om wat je bent... En wat je ook doet, het kan niet dat dat mijn houden van minder kan maken... Dat bedoel ik...

Marilyn Monroe werd belazerd om haar looks, daarom en zo zeer zelfs dat ze het lichaam vernietigde, die looks wilde ze kwijt... Ze had zo graag gewild dat iemand HAAR binnenste kon liefhebben en er was er geen een die dat kon, triest...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+Heel triest
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
om te huilen zo triest...
Absoluut.!

i.v.m eigen ervaring.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vertel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ga ik jou niet vertelen.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HiHi
Ik beoordeel mensen niet op hun uiterlijk, maar je hebt de vraag juist.
Mooie mensen zijn vaak inderdaad ongelukkig.
Dat komt omdat ze beoordeeld worden op hun uiterlijk en niet op hun innerlijk.
Dan krijg je op den duur een scheefgroei.
Innerlijk en uiterlijk dien op elkaar afgesteld te zijn, zodat er evenwicht is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is zo'n zelfde (stomme) uitspraak als 'geld maakt niet gelukkig'. Niets van waar hoor. Je moet alleen zorgen niet blasé te worden. Mooie mannen en vrouwen, moeten niet blasé worden m.b.t. tot hun schoonheid. Eenvoudig blijven en de juiste keuzes maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk is dit niet een antwoord op de vraag, maar meer een opmerking: gelukkige mensen zijn wel vaak mooier...