Klopt de tijd bij KIK bij het plaatsen van een bericht met onze tijd in nederland?

Zo niet welke tijd word er dan aangehouden? Ik kik met een vriend uit Amerika. Was rond 19:00 NL tijd. Maar er stond 9:59 pm geloof ik.

Toegevoegd na 6 minuten:
http://m.kik.com (texting for smart foons)
Soort van wattsap

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Waar staat KIK voor?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Soort van wattsap. Zie toevoeging.

Het beste antwoord

HII zal voor elke gebruiker zijn lokale tijd aangeven.
Dus als jij een bericht verstuurd om 7 uur 's avonds Nederlandse tijd, komt dat bij je vriend om 10 uur 's morgens lokale tijd binnen. Daarmee 'loopt' de app dus voor iedereen op tijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb gisteren genoteerd wanneer ik verzonden heb. 23:45 uur. Nu geeft hij aan: Wo @ 11:45 pm. Het kent dus niet 24 uur zo als wij het hebben. Maar ik zie dus mijn tijd en hij denk ik dan zijn tijd. Want het is daar 6 uur eerder. Dan had er 5.45 moeten staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
am/pm of 24-uurs-notering is vaak een persoonlijke instelling.
En 23.45 en 11.45 PM is inderdaad precies hetzelfde.