Je zou denken : hij heeft overal mensen voor... Ja, dat is ook zo, al die mensen doen hun werk, zijn een schroefje in het grote geheel en zonder al die mensen zou het niet goed lopen. Dus waarom nog een directeur ?

Heel simpel :
er is altijd nog iemand nodig die alles "bij elkaar houdt", die "overzicht houdt", die "ingrijpt als het fout gaat", degene die de verantwoordelijkheid draagt dat alles goed gaat !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Directeuren hebben netwerken en dat lijkt net werken.
In wezen least een bedrijf een persoon die toegangen en paden heeft naar andere hotemetoten waardoor het bedrijf voordeel bij deze persoon heeft.

Je ziet dat -niet oneerbiedig bedoeld- bij onze Koningin.
Zij heeft een band met andere royals, zoals de Koning van Thailand (voorheen Siam geheten).
Deze Koning houdt ondanks zijn slechte gezondheid de voortdurende muiterij in zijn land nog enigszins binnen de perken en ons land heeft met oa. Thailand een gemiddeld betere band dan landen zonder monarch.
Misschien wat lastig uitgelegd maar ik hoop dat de bedoeling van het netwerk (en) van een directeur duidelijk is.

dat netwerk maakt ook dat directeuren nooit in een gat vallen, al hebben ze nog zo geblunderd.

behoor je eenmaal tot die club dan is er altijd wel vraag naar je, al is het maar omdat je een goed netwerk hebt.

Het is niet de bedoeling mensen te beledigen.

Toegevoegd na 10 uur:
Daar dit schijnbaar toch gebeurt is, lees reacties!