Het Holland Heineken House is allereerst een ontmoetingsplaats en huldingsplaats voor sporters en fans. Daarnaast vormt het ook een ontmoetingsplaats voor lokaal wonende Nederlanders, maar is het tevens een uithangbord voor het Nederlandse bedrijfsleven aan de buitenwereld. Zij nodigen hun lokale business partners uit met VIP-kaarten en laten ze meegenieten in de feestvreugde. Dat is goed voor de centen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het Holland Heineken House, ook wel het Holland Heineken Huis, is een tijdelijke ontmoetingplaats bij de Olympische Spelen voor de olympische sporters uit Nederland en de aanwezige achterban.

Zie voor meer informatie de bron.