Onder dak- en thuislozen bevinden zich drugsverslaafden, prostituees, illegalen, zwervers en mensen met psychische problemen. De leeftijden variëren van onder de twintig tot
ver in de tachtig. Overwegend mannen zijn dak- en thuisloos. Slechts vijftien procent van de dak- en thuislozen bestaat uit vrouwen. Zij zijn vaak werkzaam in de prostitutie. Naar schatting zijn er zo’n 35.000 a 40.000 dak- en thuislozen in Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Teveel... Ik denk eerlijk gezegd dat niemand dat echt weet. Ze gokken op 0,2% van de bevolking, plus minus heel veel dus iets van 33.500. Best veel!!

Hoezo? Ga je voor hen kroepoek bakken dan? :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nobel doel en ik zal je in gedachten steunen :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-) daar heb ik wat aan zeg....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mag ik wel hopen, aangezien de meeste daklozen mannen zijn :pPp
Ik blief thuus :-)
ongeveer 50 duizend

http://www.nrc.nl/binnenland/article1830058.ece/Leger_des_Heils__minder_daklozen_in_Nederland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is helaas een groot verschil tussen de officiële telling en de onoficiëlle. Het is ook afhankelijk welke definitie wordt gebruikt voor dakloosheid.