Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Onder dak- en thuislozen bevinden zich drugsverslaafden, prostituees, illegalen, zwervers en mensen met psychische problemen. De leeftijden variëren van onder de twintig tot
ver in de tachtig. Overwegend mannen zijn dak- en thuisloos. Slechts vijftien procent van de dak- en thuislozen bestaat uit vrouwen. Zij zijn vaak werkzaam in de prostitutie. Naar schatting zijn er zo’n 35.000 a 40.000 dak- en thuislozen in Nederland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Teveel... Ik denk eerlijk gezegd dat niemand dat echt weet. Ze gokken op 0,2% van de bevolking, plus minus heel veel dus iets van 33.500. Best veel!!

Hoezo? Ga je voor hen kroepoek bakken dan? :p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nobel doel en ik zal je in gedachten steunen :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-) daar heb ik wat aan zeg....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mag ik wel hopen, aangezien de meeste daklozen mannen zijn :pPp
Ik blief thuus :-)
ongeveer 50 duizend

http://www.nrc.nl/binnenland/article1830058.ece/Leger_des_Heils__minder_daklozen_in_Nederland
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is helaas een groot verschil tussen de officiële telling en de onoficiëlle. Het is ook afhankelijk welke definitie wordt gebruikt voor dakloosheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding