Wat zou U doen.een kind van 15 een kind laten krijgen of zorgen dat de pil geslikt word?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ook deze vraag gestelt aan diegene die een geloof hebben.Buite te zeggen "Het was gods wil"

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Een kind moet je geen kind laten krijgen. Deze zit o.a. op school. Je kan beter ongeveer 30 euro (geen idee) uitgeven aan een pil dan een kind krijgen, wat nog veel meer geld kost en tijd inneemt.

Toegevoegd na 19 seconden:
Ik bedoel een Kind van 15.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Als ik de vader zou zijn zou ik haar helemaal nog niet naar bed laten gaan als ze 15 is. Maar als ze het toch doet, dan vind ik dat ze de pil moet slikken. Je moet er toch niet aan denken dat je kind van 15 een kind krijgt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat vind dat kind van 15 zelf? Dat wilde ik eerst weten en dan zou ik een pop kopen die ik zelf kon laten huilen, vooral des nachts zou ik die dan een tijdje laten huilen dat de batterijen eruit vlogen... En dan zou ik nog eens praten met dat kleine meiske...

Nee ik zou het ontraden, maar als ze echt zou willen, HEEL ECHT ZOU WILLEN, dan moest ik dat toestaan... En ik zou haar helemaal steunen ook nog, ik moet wel... Maar ik zou ze het eerst goed ontraden en die pop cadeau doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die poppen ZIJN er, en worden gebruikt inderdaad in trainingen met jonge meiden die denken dat ze een kinderwens hebben, en mensen met een verstandelijke beperking die een sterke kinderwens hebben. In de praktijk komen de meesten inderdaad op hun beslissing terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja natuurlijk zijn er die, hoe zou ik dan kunnen kopen voor haar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Poeh....alles is te koop, maar het is verrekte duur speelgoed ! Woprdt niet voor niets voornamelijk in een therapeutische setting gebruikt.
Nee, ik heb mijn best gedaan maar kan geen verkoopadressen vinden. Dan zou ik eerst de precieze naam moeten weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag is niet of ze een kind wil, maar of je mee zou helpen voorkomen dat ze er een krijgt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Jet... Ik zie dat niet in de vraag...
Dit is toch geen 'of-of' vraag?

Of bedoel je serieus, dat je tegen je kind zou zeggen : "joh, rommel lekker aan, en als er een kindje van komt, krijg je het gewoon - óf je kunt natuurlijk óók aan de pil gaan".

Ik zou de vraag toch graag iets duidelijker gesteld willen zien.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, het lijkt me in die kringen sowieso niet Gods wil dat een kind van vijftien zich bezig houdt met nieuwe kindjes maken, maar in alle gevallen zou mijn voorkeur uirgaan naar : liever vijf jaar te vroeg aan de pil, dan een dag te vroeg zwanger. Nou is vijf jaar wellicht overdreven, maar je snapt de bedoeling.

Frappant is in dit verband dat in gezinnen waarin open en vrij over sexualiteit wordt gesproken en er ontspannen mee om wordt gegaan, een hoop minder tienerzwangerschappen voorkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk geef je zelf het antwoord al: een kind met een kind.....dus als de wiedeweerga aan de pil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou voorlichting geven over het gebruik van condooms. Buiten zwangerschappen houden deze ook nog is seksueel overdraagbare aandoeningen buiten de deur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja natuurlijk aan de pil. Op jonge leeftijd heeft het zoveel nadelen om een kind te krijgen, school, financieel, verantwoording, en of deze relatie lang zal standhouden is ook maar de vraag. En is voor het kind ook niet stabiel. Dus de pil slikken en zeker weten dat je geen opa of oma wordt.

Stel dat ze een aantal weken niet ongesteld wordt (dat kan natuurlijk) en jullie maar denken dat ze zwanger is. En zij maar volhouden dat er echt niets is gebeurd. Wie zal wie geloven.

Dus zou voor safe gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
precies! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dan ook helemaal safe, pil + condoom +1
zorgen dat de pil geslikt word natuurlijk, het is als meisje van 15 veel te moeilijk om een kindje op te voeden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De pil laten gebruiken.Maar mocht (als het mijn dochter is) met het bericht komen...Mam,ik ben zwanger,zou ik het nòòit weg laten halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij toch altijd nog de keuze van je dochter..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het blijft de keus van mijn dochter,ik bedoel ermee..wil zij het kind,dan steun ik haar daarin en zou het nooit weg laten halen omdat ik het er niet mee eens zou zijn.Is het zo duidelijker..Dus meneer of mevrouw visser hoezo werk ik niet mee?
Maar wees gerust....ik heb geen eens kinderen....
Niemand kan oordelen over een kind in de buik van een ander. Dus ik zou mooit druk uitoefenen op een kind dat een kind gaat krijgen zolang niet haar eigen leven direct gevaar loopt.. Te vaak heb ik al gehoord dat degenen die door de omgeving gedwongen werden afscheid te moeten nemen van hun kind (in wording) daar de rest van hun leven mee blijven lopen.

Het is derhalve voor mij de 15 jarige zelf die hierover moet gaan besluiten. Wel zou ik als ouder mijn kind helpen met haar kind als ze besluit het geboren te laten worden vzv dat binnen mijn mogelijkheden ligt. Dit krijgt ze dan al VOOR haar besluit te horen zodat ze weet dat ze niet in het diepe gegooid zal worden..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag aan je huisarts.!
Die zal wel een goeie antwoord op je vraag hebben.!
Succes.!
PS Ik zou NOOIT een kind van 15 aan sex laten gaan.
NEVER.!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat maakt 'n kind van 15 zelf wel uit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en die precies was bedoelt voor Wijdan!
Wel grappig dat we het hier over 'n kind van 15 hebben. Ben wel héél benieuwd hoe oud de GV-leden hier waren toen zij voor 't eerst sex hadden.

Belangrijk is de pil. Maar vergeet ook niet condooms!
Ik zou 't zeker bespreekbaar maken anders krijg je inderdaad waarschijnlijk 'n kind met 'n kind omdat 't kind 't stiekem gaat doen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En slecht begin is het halve werk voor een verkwist leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De pil natuurlijk! Wat voor zever is dat nu! Heb je geen greintje moraliteit in je!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou de pil bij wijze van spreken door het eten prakken.....laat een kind van 15 lekker van haar jeugd genieten ....de rest komt later.