Is het parool compleet en recent op het internet te vinden?

Naar aanleiding over een discussie dat ik had met iemand wilde ik het toch even zeker weten. Is het waar dat er alleen gedeelten van het parool op het internet te vinden zijn of niet recent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Een krant in zijn geheel op het internet zetten heeft veel weg van zelfmoord van die krant..

Immers wie zou er nog abonnee op worden en wie zou er nog een los exemplaar aanschaffen?

Ik heb ook nooit de volledige krant met die naam kunnen vinden en dus denk/vermoed/weet ik dat je gesprekspartner gelijk heeft in deze zaak.

Het antwoord is dus: Nee, die krant (Het Parool) staat niet volledig op het internet.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké thnx, ik had ht idee dat er wel ergens een gratis versie te vinden was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ton: die kranten zijn er wel, ook Het Parool staat gewoon online, maar: dan moet je wel een digitaal abonnement hebben.

Andere antwoorden (2)

Je kunt een abonnement nemen op de digitale editie van Het Parool. Die ziet er hetzelfde uit als de gedrukte krant:
http://www.parooldigitaal.nl/hetparool.htm

Toegevoegd na 1 minuut:
Het antwoord op je vraag is dus: ja, die krant (Het Parool) staat volledig op het internet.
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar niet gratis dus :(
Pieter2011
12 jaar geleden
Klopt, maar dat was ook niet je vraag ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee das waar :)
Als je op Internet naar Startpagina gaat dan vind je de rubriek kranten. Onderaan deze rubriek staat een heel klein regeltje meer kranten. Als je hier op klikt en vervolgens op Het Parool dan krijg je een uitgebreide samenvatting van de krant van die dag.