waarom zijn sommige straten via google maps niet beschikbaar met street vieuw?

Toegevoegd na 49 minuten:
ik probeerde de wessel van eylllaan in borculo te zien maar dat kreeg ik dus niet te zien, alleen platte grond, de weg is goed begaan baar voor auto`s..
denk dan dat de auto er nog niet is geweest,
of zou van wege privecy redenen een deel van de wessel van eyllaan niet mogen worden weer gegeven ivm internaat dat gevestigt is aan de weg ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.5K

Antwoorden (3)

Omdat die (nog) niet zijn vastgelegd.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als deze auto is langs geweest dan komt de straat tzt ook op streetvieuw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fout, dit is het auto'tje van Cyclomedia. Google Streetview heeft een andere beeldenset en wordt door andere auto'tjes ingewonnen. Ze lijken er wel op, maar ze zijn het niet.
dat kan om twee redenen:

de streetview-wagen met een 360-graden-camera op het dak is er nog niet geweest om drie logische redenen:

1. de weg is onbegaanbaar voor auto´s
2. er zijn gebieden nog niet geregistreerd, in afrika is bijvoorbeeld geen streetview,
3. in sommige dictaturen mag het niet. Ik geloof dat men bijvoorbeeld in Noord-Korea niet mag streetviewen (of alleen ´mooie´ wegen), omdat men daar alleen maar mooie fotos van een land wil vrijgeven naar het buitenland. Anders zou opvallen hoe slecht het land er aan toe is...

Toegevoegd na 23 seconden:
ho dat bovenste moest weg...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google zou dan van elk werelddeel, elk land, elke provincie, elke stad/dorp elke straat moeten afgaan.
ze gaan voor simpel.
Gewoon snelle straten af.