Als niemand er meer zin in heeft.

Occupy is geen beweging waarbij enkele mensen de beslissingen nemen. Dus, iedere losse occupyer kan beslissen om ermee door te gaan.

Als je bedoelt wanneer alle kampementen weg zijn? Dan is het antwoord bijna hetzelfde. Namelijk, als niemand meer zin heeft, of de gezaghebbende alles ontruimd hebben. Maar ook dat is geen gecoördineerde actie. Dus er is geen zinnig antwoord op te geven.

Als je je afvraagt wanneer de beweging op zich verdwijnt is dat nog veel moeilijker te zeggen. Dat zal jaren duren. Maar hoeveel je er nog van merkt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Die zullen stoppen als ze overal worden weggehaald en hun kampementen worden ontruimd door de overheid.
12 jaar geleden
Dat is nu al aan het afsterven.
Mensen verliezen interesse en vinden ander doelen om zich op te focussen... Het is nog meer de naam die kracht uitstraalt dan de mensen zelf.
Het neerzetten van een tentje op het middelpunt van NL als symbool van de beweging. Zegt al dat de hype over is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De verschillende autoriteiten overal ter wereld maken slim gebruik van het feit dat mensen het na een tijdje wel voor gezien houden en geleidelijk aan hun eigen dagelijkse leven/beslommeringen weer gaan oppakken.

Men laat het dus in zijn sop gaarkoken totdat de beweging vanzelf uitsterft.

Aanvankelijk haalde men overal ter wereld het nieuws.. maar thans hoort men almaar minder van hen.

Als het moment daar is dat de overheid vermoedt dat een groepje bezetters 'rijp voor de slacht is' grijpt men in om hen te verjagen..of te verplaatsen.

Ik vrees dat de enkelingen nog wel een tijdje zullen na pruttelen..maar dat over een jaar of zo van de beweging als zodanig niets meer resteert.

Het antwoord is dus: De beweging sterft langzaam af totdat die over een jaar..de laatste adem wel uitgeblazen zal hebben..

Groet,

Ton