Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen.Kijk maar naar Willem-Alexander.MEER,MEER,MEER
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee, weelde maakt dik... Kijk maar naar het gemiddelde lichaamsgewicht van een amerikaan of een chinees... Daar kun je het al aan zien...

Wij kunnen weelde niet verdragen, want het maakt lui en dik... Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, die bevestigen de regel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, jazeker!! Heb je nog wat weelde over?
Dit is mijn banknr: 432221440
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik niet ,ik houd van de eenvoud.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want mensen met weelde willen steeds meer, want waar houdt weelde op en waar is de grens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die BvB;

Als ik kijk naar de oorzaak van de economische crisis neig ik naar 'nee'. Mensen zijn te hebberig om rationeel te blijven en zodra iemand met mooie cijfers goochelt (Icesave, DSB) gaan ze er met boter & suiker in.