ik vermoed omdat dan elke vraag er over zal gaan. Er zijn namelijke geen niet-kritische vragen over deze deze club.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

ik denk omdat ze de site leuk willen houden...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat het hier geen politiek discussieforum is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb dat zelf niet geconstateerd, maar je verwijst dan waarschijnlijk naar de recente vergelijking over PVV en NSB. Ook een vraag kan discriminerend zijn, deze was daarvan een goed voorbeeld, en ik steun de actie dat dergelijke domheid wordt verwijderd...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is dat zo dan? Ik vermoed dat je met een sterke en inhoudelijke vraag hier best veel ruimte hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lees de voorwaarden!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit doen we niet alleen bij vragen die racistisch zijn treden we op. zo zijn er enkele vragen geweest die kant noch wal raakte en eigenlijk geen vraag waren. Die vragen worden verwijderd of ze nou over de PVV gaan of over andere dingen dat maakt niets uit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het goed dat goeie vraag de PVV beschermt tegen de vijanden van het Nederlandse volk.