Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

ik vermoed omdat dan elke vraag er over zal gaan. Er zijn namelijke geen niet-kritische vragen over deze deze club.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

ik denk omdat ze de site leuk willen houden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat het hier geen politiek discussieforum is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb dat zelf niet geconstateerd, maar je verwijst dan waarschijnlijk naar de recente vergelijking over PVV en NSB. Ook een vraag kan discriminerend zijn, deze was daarvan een goed voorbeeld, en ik steun de actie dat dergelijke domheid wordt verwijderd...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is dat zo dan? Ik vermoed dat je met een sterke en inhoudelijke vraag hier best veel ruimte hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lees de voorwaarden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit doen we niet alleen bij vragen die racistisch zijn treden we op. zo zijn er enkele vragen geweest die kant noch wal raakte en eigenlijk geen vraag waren. Die vragen worden verwijderd of ze nou over de PVV gaan of over andere dingen dat maakt niets uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het goed dat goeie vraag de PVV beschermt tegen de vijanden van het Nederlandse volk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding