Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

maakt niet uit ,als je partner maar iets toevoegd in je leven getrouwd of niet getrouwd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Sommige mensen wel, die vinden het fijner om wel te trouwen.
Anderen vinden dit onzin en zeggen net zo gelukkig te zijn, en trouwen niet nodig te vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, je bent gelukkig of je bent het niet! Het maakt niet uit of je bent getrouwd of samenwoont.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat deze stelling opgaat...

En bovendien: Ik ben bewust vrijgezel(lig) en de gelukkigste vrouw op de wereld...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens een onderzoek wat ik vanmorgen op de radio hoorde wél en als je dan ook nog eens gelovig bent zou je extra gelukkig zijn.
Maar wat is geluk en wanneer voel je je gelukkig dat is voor een ieder weer anders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kun je toch niets over zeggen in het algemeen...

Of je nu trouwt of niet, spijt krijg je toch, zei mijn oma altijd...

En daarbij het feit dat het een gevoelsreden is..

Men kan wel denken dat men in een relatie beter af is, maar is dat werkelijk zo?

Men kan wel denken dat men alleen slechter af is, maar is dat ook werkelijk zo?

Het is wel zo dat het samenzijn in een relatie ontzettend gepromoot wordt... Kijk maar trouwen kost bijna niets en is zo geregeld, terwijl scheiden heel duur is en het duurt erg lang en je loopt tegen allemaal tegenwerking en onbegrip op...

En als je alleen bent/blijft, dan kijkt men je bijna aan met een blik van, wat is er dan met jou aan de hand...

Dus er is een voorkeur in de samenleving om je met een relatie bezig te houden of te beginnen...

Maar wie weet is het binnenkort wel helemaal in om alleenstaand te blijven... Wie weet...

Maar ik kan op zulke algemene vraag geen sluitend individueel antwoord geven...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat natuurlijk niet voor iedereen op, maar er valt wel wat te zeggen over de gemiddelde mens. En volgens dit artikel is de gemiddelde mens die getrouwd is gelukkiger dan de gemiddelde samenwoner.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal geheel aan liggen wie je partner in beide gevallen is.
Ik ben volstrekt gelukkig met een LAT-relatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding