Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is comazuipen al zo gewoon geworden dat het geen nieuwswaarde meer heeft?

Afgelopen nacht zijn er 3 jonge meiden (16 jaar) in een alcoholcoma in het ziekenhuis opgenomen. Alledrie afkomstig van hetzelfde halloweenfeest.
Vandaag nergens iets te vinden in het nieuws over het feest, wat toch behoorlijk uit de hand gelopen is met 3 meiden in coma.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
520
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach ja, alles went hè.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kranten willen drama, dat verkoopt, maar als deze dingen steeds vaker voorkomen is het drama er af en is het alleen nog maar zielig, en zielig verkoopt niet.
Persoonlijk vind ik het vreselijk dat kinderen alleen maar om er bij te horen zo ver gaan, en wij al zover zijn dat we er amper nog van opkijken.
Diep en diep droevig!!!
En wie op het halloweenfeest was er verantwoordelijk voor het verstrekken van de drank aan deze kinderen?
Er zullen toch ook wel volwassenen geweest zijn?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag me zelf ook af wie er verantwoordelijk is geweest? En hoe dit heeft kunnen gebeuren? Maar vooral, waarom is het feest niet afgelast?

Andere antwoorden (7)

Ik vind het erg dat dit gebeurd en ik snap er echt de lol niet van.Het zal heus maandag in een krant staan.En anders zie je het wel bij sbs 6.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is idd redelijk 'normaal' geworden. Daarom word het alleen in het nieuws genoemd als er niets anders is of bij hart van Nederland. Daarnaast heeft het niet echt 'nieuwswaarde'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft toch absoluut geen nieuwswaarde? Who cares behalve de directe familie die het toch wel weet?

Toegevoegd na 47 seconden:
Ik bedoel.. Heeft net zoveel nieuwswaarde als welk kind mevrouw Jolie nu weer in afrika al dan niet gaat adopteren.

Laat mensen hun eigen leven leiden. Dit 'coma zuipen' is een prive beslissing geweest van een stel stomme tieners.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk inderdaad dat het zo gewoon geworden is dat het pas nieuwswaarde heeft wanneer het een heel jong kind is of wanneer ze zich dood hadden gezopen. Met 16 kan iedereen zich een coma zuipen want ze kunnen makkelijk aan drank komen en worden geacht te weten waar ze mee bezig zijn, maar een heel jong kind , dan is iedereen verontwaardigd. Hoe kan dit, waar zijn de ouders,vinden die dat goed, enz. Dat heeft (nog)! wel nieuwswaarde.
(Lees meer...)
amc
14 jaar geleden
Dit is al zo gewoon geworden dat het niks bijzonders is. Het gebeurd regelmatig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat het zo vaak gebeurt is het niet zo bijzonder meer, eerst was htt nog bijna nooit gebeurd, dus dan sta verbaast, maar nu is het meer iets normaals.
het is net zoals oorlog, eerst was oorlog heel spannend, maar nu begint het gewoon te worden..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is niet normaal nee, maar worden deze kinderen (wat dat zijn het nog) wel goed geinformeerd over de gevolgen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding