Lopen er op dit moment projecten tegen kindermishandeling in asielzoekerscentra?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat is de kennisvermeerdering van deze vraag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of er projecten lopen, en dan bekijken wat voor waarde deze projecten hebben, of kunnen hebben voor de maatschappij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me een stuk leerzamer om deze vraag betrekking te laten hebben op de Nederlandse jeugd dan op die kleine groep mensen, waarvan het geen eens duidelijk is, of ze hier wel mogen blijven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar dat is juist het probleem. Er lopen zoveel (diverse) projecten. En weinig tot geen naar deze groep. Daarom wilde ik wel weten of er projecten lopen naar deze groep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lees dit nu net heb al antwoord gegeven. Volgens mij helemaal geen. Positief toch. Of zoek je toevallig hier werk in. Weet namelijk niet zo goed waarom je dit wilt weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je beter uitleggen wat je bedoeld met deze vraag? Want ik weet veel van asielzoekerskinderen, maar ik begrijp je vraag niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat snap je er niet aan? Ik wil weten of er projecten lopen tegen kindermishandeling, elk project. Kan zijn naar monitor of dit plaats vindt, in welke hoeveelheid, enz.

Het beste antwoord

Nee, er lopen geen specifieke projecten voor deze groep. Wel zijn er meerdere onderzoeken gedaan naar de psychische gevolgen van het vele verhuizen dat deze kinderen moeten (van AZC naar AZC) en het langdurig leven in zo'n moeilijke en onzekere situatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (1)

Nee gelukkig niet . Wel massaal in ons land.

Hoezo specifiek asielzoekerscentra?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo gelukkig niet?
Voor antwoord op jouw vraag, zie reactie op vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zal het wel niet zo bedoelen maar omdat je specifiek het asielzoekerscentra noemt kan dat bij mensen anders overkomen. Hoezo gelukkig niet, omdat het al erg genoeg is kindermishandeling.