Wat is een goede en gratis manier om online je stamboom bij te houden? Op een manier dat andere mensen ook inzage hebben graag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat kan via o.a. genealogieonline. Dat is een site die je de gelegenheid bied om de gegevens die je hebt online te plaatsen, de gegevens kun je in 4 stappen uploaden en blijven voor jezelf beschikbaar, de website beheerder zorgt ervoor dat ze toegankelijk worden voor anderen.
Een erg handige site, ik heb er twee takken van mijn familie op terug kunnen vinden, je kunt daarover dan ook weer communiceren met die 'stamboom-eigenaren'.
Neem eens een kijkje: http://www.genealogieonline.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik: My Heritage
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebruik ikzelf ook. hierbij de link:
http://www.myheritage.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de info, hier loop ik alleen tegen hetzelfde probleem als bij een vorige site die ik gebruikte, vanaf een bepaald aantal mensen moet je helaas gaan betalen. Maar toch nog bedankt :-).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah oke dit wist ik niet, ik heb er al een tijdje niets meer mee gedaan. Succes met verder zoeken, en natuurlijk ook met het maken van je stamboom! :-)