Wat is het tegenovergestelde van 'pauper'?

Pauper is een arm persoon met goedkope kleren, meestal een oude trainingsbroek en versleten schoenen.
ALLE STEREOTYPEN DAARGELATEN.

Toegevoegd na 11 minuten:
Als je iemand een pauper noemt, draagt dat ook de betekenis: hij heeft een mislukte stijl, merkloze of met nepmerken bedrukte kleding, zich op een vreemde/ongebruikelijke manier gekleed. Je kan, spijkerbroek-met-blouse-dragend, bijvoorbeeld gothic of alternatief geklede mensen pauper noemen. Dan is Rijkaard niet correct.

Toegevoegd na 31 minuten:
Betreft de betekenis: dit is de betekenis onder middelbare scholieren en studenten. Dat verschilt nogal eens van de woordenboekdefinitie. En anders wil ik het tegenovergestelde van mijn eerste toevoeging weten.

Toegevoegd na 8 uur:
Ik zou bovenstaande verwijderen als het kon
Definitie pauper: ook commerciele zenders, voetbalsupporters, goedkope of lelijke spullen of kleding krijgen allemaal bet tag 'pauper'; wat een pauperwinkel, deze zender is echt voor paupers, die pauper draagt echt pauperkleding.

Weet jij het antwoord?

/2500

Rijkaard......

Als je aan een woord als "pauper" je eigen definitie hangt, is er geen voor jou geldige antoniem.

pauper kan je in jouw verhaal definiëren met mensen die zich niet zo'n zorgen maken over hoe ze eruit zien. Ze hebben andere interesses dan mode van nu. Het tegenovergestelde is iemand die zich druk maakt in welk hokje die hoort. Welk merk nu hip is. Deze mensen zijn vaak onzeker over het feit dat ze er niet bij horen. Mensen die pauper zijn, zijn bezig met het leven.

In het oude Rome was dat de patricier

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100