Bestaat er een onderscheidende term voor pedofielen die zich tot meisjes aangetrokken voelen en pedofielen die zich tot jongens aangetrokken voelen?

Of is dat allemaal één pot nat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

nee daar heb je geen exacte naam voor iemand die op jongens valt is wel een homo pedofiel en op meisjes een hetero pedofiel en op beide natuurlijk bi en een vrouwen potloodventer is een puntenslijpster :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige onderscheid is,
Een pedofiele man
Een pedofiele vrouw.

Dus alleen dat wat er achter komt maakt verschil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt toch ook pedofiele mannen die zich tot jongens aangetrokken voelen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt maar de benaming is hetzelfde.
In de manga-wereld wordt een pedofiel die aangetrokken voelt tot meisjes aangeduid als lolicon en een die op jongetjes valt is een shotacon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pedofiel voor meisjes en jongens.

Pederast uitsluitend voor jongens.