Is de SLK/FLK loterij betrouwbaar?

Hoi,

Ik ben via de telefoon benaderd door de loterij die ik in de titel heb staan.

Mijn adres enz. is o.a gekozen, en de loterij duurt 6 maanden lang en begint per 1 dec.
Normaal hang ik altijd op of weiger ik, maar mijn gevoel zij dit keer dat ik mee moest doen. Ik heb dus 2 loten gekocht ( €30,-).

Maar nu heb ik een beetje spijt, weet niet waarom... Maar kan iemand me meer hierover vertellen?

Bedankt Alvast :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is de duitse staatsloterij. Wordt al veel aandacht besteed op de site van radar.